Voor die momenten dat je kennis of advies nodig hebt
Niet elk vraagstuk kun je zelf oplossen. Onze experts zijn er om je te helpen.
Hulp wanneer jij het nodig hebt
Ons All-in-one support abonnement is er voor die momenten waarop je kennis, ondersteuning of advies kunt gebruiken. Onze professionals helpen je bijvoorbeeld bij jouw salarisadministratie en financiële administratie of de inrichting en het beheer van AFAS.
Specifieke kennis of ondersteuning nodig?
Loop je vast? Kun je een frisse blik gebruiken of heb je specifieke kennis nodig? Zoals ondersteuning bij het beheer of de inrichting van jouw AFAS omgeving? Of de berekening van een WW-uitkering? Heb je vragen op het gebied van salaris of administratie?
Speciaal voor het beantwoorden van dit type vragen, ontwikkelden we het All-in-one support abonnement. Hiermee staan wij gegarandeerd voor jou klaar wanneer je ons nodig hebt.
Snel schakelen en korte lijnen
Met het All-in one support abonnement heb je de oplossing voor jouw ondersteuningsvragen altijd bij de hand. Via het klantportaal stel je op elk moment jouw salaris en AFAS gerelateerde vragen aan één van onze experts.
Zo werkt het abonnement
- Je kiest zelf het aantal uren per maand
- Het urentegoed is per kwartaal zelf eenvoudig aan te passen
- Het actuele urentegoed is inzichtelijk in AFAS InSite
- De uren blijven drie maanden geldig
- Gegarandeerde inzet van het aantal abonnementsuren. Jouw vraag wordt altijd beantwoord
Veelgestelde vragen
Minimaal twee uur per maand.
We beantwoorden alleen tweedelijns vragen, dus de kerngebruikers kunnen vragen stellen aan de medewerkers van IJK.
De uren die je niet gebruikt schuiven door naar de volgende maand en blijven drie maanden geldig.