Case

Gilde opleidingen

Gilde Opleidingen bestaat uit 18 vakscholen, verdeeld over 7 gemeenten in Limburg met ongeveer 10.000 studenten. Ze helpen jonge talenten zichzelf te ontwikkelen tot vakmensen.

Onze oplossing

In gesprek met

Els Saes, beleidsadviseur P&O bij Gilde Opleidingen

Analyse en optimalisatie

Gilde Opleidingen vroeg IJK hun AFAS-inrichting te analyseren aan de hand van een IJK-rapport. De uitkomst? Volop optimalisatiekansen, waar de trainees van IJK fanatiek mee aan de slag gingen.

De vraag

De huidige AFAS-omgeving analyseren aan de hand van een IJK-rapport. 

Onze oplossing

Het IJK-rapport liet zien dat de pagina’s ESS (Employee Self Service) en MSS (Manager Self Service) efficiënter en gebruiksvriendelijker konden worden ingericht. Dit was het startsein voor de trainees van IJK. Onder begeleiding van één van onze AFAS-experts gingen zij aan de slag met de optimalisatie.

“Deze opdracht bood ons de kans om daadwerkelijk te zien hoe het in de praktijk werkt en hoe de interactie met een klant verloopt.”

Het resultaat

Een InSite-pagina die weer helemaal up-to-date is, mét ESS- en MSS-functionaliteiten. Ook kreeg de pagina een nieuwe, frisse uitstraling die past bij Gilde Opleidingen.

Ook in de toekomst verwacht Gilde Opleidingen op te blijven trekken met IJK. “Wij zijn vooruitstrevend: we blijven continu vernieuwen, verbeteren en zoeken naar efficiency. Daarin blijven we ongetwijfeld samenwerken met IJK."

“De trainees hebben mij positief verrast. Ze lieten ons tijdens het eerste evaluatiemoment direct veel zien en zijn aan de slag gegaan met onze vragen en opmerkingen. Ik sluit zeker niet uit dat we in de toekomst vaker gebruik zullen maken van de kennis en ervaring van de trainees van IJK!”

Heb je een vraag aan Levi en zijn team?
* verplicht veld

Op zoek naar praktische oplossingen voor jouw organisatie?

Wil je meer weten over onze oplossingen? Vul hieronder je gegevens in en wij nemen contact met je op.