Terug

Klanttevredenheidsonderzoek 2024: Een 8,2 voor IJK!

Wij zijn trots om te delen dat klanten ons gemiddeld beoordelen met een 8,2 in het klanttevredenheidsonderzoek van 2024! Onze klanten waarderen onze deskundigheid, toegankelijkheid, en de korte lijnen en prettige communicatie waarmee wij samenwerken.

Complimenten én verbeterpunten

Naast de positieve feedback hebben we ook waardevolle inzichten gekregen over punten waar we ons kunnen verbeteren. Klanten hebben aangegeven dat we aan de slag moeten met arbeidsmarktuitdagingen en dat we onze bereikbaarheid en communicatie over nieuwe functionaliteiten in de software verder kunnen verbeteren. Wij gaan actief aan de slag met deze aandachtspunten om onze dienstverlening nog beter af te stemmen op de behoeften van onze klanten.

Samen bijdragen aan een goed doel

We zijn blij dat onze klanten niet alleen hebben meegewerkt aan dit onderzoek, maar hiermee ook hebben bijgedragen aan een goed doel. Voor elke ingevulde enquête doneerden we €2,50 aan Driessen Foundation, de stichting van Driessen Groep die werkgeluk mogelijk maakt voor mensen met een kwetsbare arbeidsmarktpositie. Dit jaar hebben we dankzij jullie € 600,00 kunnen doneren!

Wij bedanken al onze klanten voor hun vertrouwen en de tijd die zij hebben genomen om feedback te geven.