Terug

Klanten van IJK zijn blij met onze dienstverlening

Onze dienstverlening blijven verbeteren vinden wij als organisatie erg belangrijk. Om dat te kunnen doen is uiteraard de input van onze klanten nodig. Naast dat we klanten gedurende het jaar persoonlijk spreken, voeren we ook jaarlijks een kwantitaief onderzoek uit om feedback op te halen. Met de resultaten van dit onderzoek zijn wij blij gestemd.

In oktober stuurden wij een groot gedeelte van onze klanten een link naar het onderzoek. Maar liefst 380 contactpersonen namen de moeite om het onderzoek in te vullen. Daar zijn wij super dankbaar voor. De respondenten gaven antwoord op vragen als; Welk rapportcijfer geef je IJK? Zou je IJK of onze dienstverlening aanbevelen aan anderen? Wat doen we goed? En wat kan er beter? 

In onderstaande infographic zie je een samenvatting van de resultaten. 

Een resultaat om trots op te zijn

De organisaties waarvoor wij werken, actief in de sectoren overheid, onderwijs en zorg & welzijn, geven ons een 7,9 als rapportcijfer. Bart de Koning, commercieel directeur IJK zegt daar het volgende over: "Wij zijn trots op de resultaten en op onze collega’s. Dat zo veel klanten positief zijn over IJK, maakt ons blij. Met de waardevolle ontvangen feedback gaan we direct aan de slag. Zo blijven we onze dienstverlening en oplossingen verbeteren."

Het goede doel

Voor elke ingevulde enquête doneren we €2,50 aan de Driessen Foundation. Daarmee ondersteunen we goede doelen en initiatieven die zich inzetten voor mensen waarvoor het vinden van een fijne werkplek niet zo vanzelfsprekend is.

Wij willen nogmaals alle deelnemers aan het onderzoek bedanken voor hun tijd en feedback.