Overslaan en naar de inhoud gaan
over IJK

Nieuws

Bij een moderne organisatie hoort transparantie. Daarom delen wij het belangrijkste nieuws over IJK.

Terug naar nieuws
12 december 2021

Dienstverlening van IJK krijgt goede beoordeling

In september was het weer tijd voor ons jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek waarin wij onze klanten vragen onze dienstverlening te beoordelen. Onderzoeksbureau Integron voerde dit onderzoek voor alle bedrijven van Driessen Groep uit.

Het was voor iedereen een bijzonder jaar. Ook voor IJK. Wij zijn dan ook erg blij met het resultaat van het onderzoek. Onderstaande infographic laat zien dat onze klanten over het algemeen heel blij en tevreden zijn met ons. Dit zien we aan het rapportcijfers 7,8 en een NPS van +20%. Natuurlijk zijn er altijd aandachtspunten en is er ruimte voor verbetering. Daar gaan we volop mee aan de slag. 

Infographic klanttevredenheid 2021

De 213 klanten die feedback gaven zijn we enorm dankbaar voor de genomen tijd en moeite. Met deze waardevolle feedback kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren. 

Bart de Koning, commercieel directeur: "Voor IJK was 2021 zeker geen eenvoudig jaar. Ondanks de uitdagende omstandigheden zijn wij trots op de mooie scores én de kwaliteit/continuïteit van onze dienstverlening. Onze collega's verdienen hiervoor een grote pluim."

Klaar voor de volgende stap?

Bij IJK doen we wat we beloven. Graag gaan we met jouw organisatie in gesprek over het realiseren van doelen en ambities in (HR)bedrijfsvoering. Dit doen we samen met jou en onze toegewijde specialisten. Zij zorgen voor de juiste oplossing op het juiste moment. Dat kan door de inzet van dienstverlening op maat of implementatie van onze innovatieve software. Zo brengen we jouw organisatie verder.