MijnCAO

Direct antwoord op vragen over arbeidsvoorwaarden

Met MijnCAO krijg je digitaal inzicht in arbeidsvoorwaarden en aanvullende lokale regelingen die voor jouw organisatie gelden.

Maak een afspraak of stel een vraag aan Paul

Paul
Specialist MijnCAO

Alle arbeidsvoorwaarden centraal op één plaats

Het fundament van de arbeidsvoorwaarden is de cao. Maar een groot deel van de arbeidsvoorwaarden is beschreven in het eigen personeelshandboek. MijnCAO integreert alle arbeidsvoorwaarden op één centrale plek, waardoor deze voor alle collega’s eenvoudig te vinden zijn.

Organisa­ties die MijnCAO gebruiken

CAO en personeelshandboek slim gecombineerd

Naast de cao beschikt iedere organisatie ook over een aantal eigen uitvoeringsregelingen en arbeidsvoorwaarden die in het personeelshandboek staan. Dat is vaak onoverzichtelijk en onduidelijk. In MijnCAO zijn beide onderdelen geïntegreerd, waarbij de verbanden onderling ook duidelijk zijn. En de slimme zoekfunctie geeft je direct antwoord op iedere arbeidsvoorwaardenvraag.

Alle arbeidsvoorwaarden in één handig systeem

MijnCAO is een webbased softwareoplossing dat 25 jaar geleden werd ontwikkeld voor de publieke sector en dat dagelijks door tienduizenden medewerkers van uiteenlopende organisaties wordt geraadpleegd. MijnCAO wordt gepersonaliseerd in de eigen huisstijl van de organisatie.

Slimme app

MijnCAO is ook te raadplegen via een handige app. Naast de arbeidsvoorwaarden vind je hier handige extra’s zoals rekentools en een overzicht van de actuele schoolvakanties en feestdagen.

Veelgestelde vragen

Als je op het eigen intranet zoekt op trefwoord, dan doorzoek je het gehele intranet, dus niet alleen de arbeidsvoorwaarden. Dat zorgt voor verwarring bij de medewerker. En vaak staat de cao in pdf-formaat op het intranet, waardoor deze niet direct doorzoekbaar is. MijnCAO zorgt voor volledige doorzoekbaarheid en legt ook links tussen handboek en cao.

Ja, wij houden de cao actueel. De werkgever houdt zelf het personeelshandboek bij. En zijn er aanpassingen? Ook de app wordt automatisch bijgewerkt.

Speciaal daarvoor hebben we snelkoppelingen in het menu. Heb je bijvoorbeeld een nieuw verzuimprotocol, dan kan de medewerker deze met slechts één druk op de knop snel vinden.

Op MijnCAO kun je een abonnement nemen. Dat gaat zo. Je gaat het abonnement aan voor de duur van 3 jaar. Daarna kan MijnCAO ieder kalenderjaar worden opgezegd met een opzegtermijn van 3 maanden. De prijs van MijnCAO hangt af van de omvang van de cao en de grootte van jouw organisatie. Vraag om een offerte voor een persoonlijk aanbod. Hieronder vind je een overzicht van de belangrijkste weetjes.

Onderdeel

Opmerking

MijnCAO.nl

MijnCAO wordt uitgeleverd aan jouw organisatie via www.ijk.nl/mijncao, en mag ter beschikking worden gesteld aan alle medewerkers van de organisatie.

MijnCAO App

De MijnCAO app is beschikbaar in de Google Playstore en de Appstore van Apple en mag ter beschikking worden gesteld aan alle medewerkers van de organisatie.

Abonnementsprijs

Het abonnement op MijnCAO wordt aangegaan voor de duur van 3 jaar. Daarna is MijnCAO jaarlijks opzegbaar per 31 december met een opzegtermijn van 3 maanden. Vraag om een maatwerkofferte voor de kosten.

Cao

In MijnCAO wordt de cao van jouw organisatie opgenomen. Aan het actueel houden van deze tekst zijn geen kosten verbonden. Door een uitgekiend kwaliteitscontrolesysteem garanderen wij de actualiteit van de cao.

Personeelshandboek

De eigen arbeidsvoorwaardenregelingen van jouw organisatie (zeg maar het personeelshandboek) worden toegevoegd in MijnCAO en op aangeven van jou actueel gehouden. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden, zolang de verwerkingstijd niet meer bedraagt dan 40 uur per jaar.

Bestellen

Na bestelling van MijnCAO hebben wij uiterlijk 4 weken nodig om de cao in MijnCAO op te nemen. Daarna wordt MijnCAO uitgeleverd en gaat het abonnement in.

Helpdesk

Er is een technische helpdesk beschikbaar voor het beantwoorden van vragen over de werking van MijnCAO. Deze helpdesk is dagelijks voor de HRM-afdeling van jouw organisatie beschikbaar van 8.30 uur tot 17.00 uur van maandag t/m vrijdag.

Algemene voorwaarden

Op onze dienstverlening zijn de algemene voorwaarden van IJK Software B.V. van toepassing zoals gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel te Eindhoven onder nr. 67396909. Deze algemene voorwaarden zijn raadpleegbaar op www.ijk.nl.

Heb je een vraag aan Paul en zijn team?
* verplicht veld

Op zoek naar praktische oplossingen voor jouw organisatie?

Wil je meer weten over onze oplossingen? Vul hieronder je gegevens in en wij nemen contact met je op.