
Waarom jouw dossiers digitaliseren
Door het scannen van documenten raadpleeg en deel je digitale dossiers een stuk eenvoudiger. Daarnaast voldoe je aan de wetgeving.
Digitale dossiers
Papieren personeelsdossiers zijn voor de afdeling HRM een doorn in het oog. En het digitaliseren is een tijdrovende en foutgevoelige klus. Wij helpen je om deze klus te klaren. Zo maak je snel en eenvoudig een einde aan papieren dossiers.
Koppelen en importeren in AFAS
Werk je met AFAS? Gescande dossiers importeren we rechtstreeks in Profit van AFAS. Dit bespaart je tijd en maakt documenten erg toegankelijk.
Hoe werkt het digitaliseren van dossiers?
We doorlopen de volgende stappen:
- Je levert een lijst aan met dossiernummers. Wij zorgen voor een reeks barcodes met omschrijving.
- Wij halen de dossiers op. Na controle krijgen de dossiers een barcode en pakken we ze in.
- We scannen de documenten.
- Digitale documenten leveren we op in een digitaal systeem op jouw server.
- Papieren dossiers slaan we tijdelijk op of vernietigen we. Afhankelijk van jouw wensen.
- Archiefstukken vraag of zoek je online op.
Meer weten over de mogelijkheden?
Wil je jouw personeelsdossiers laten digitaliseren door IJK? In een vrijblijvend gesprek bespreken wij graag de mogelijkheden.
6 redenen om te kiezen voor het digitaliseren van personeelsdossiers
- Ruimtebesparend: de dossierkasten kunnen worden verruild voor extra ruimte.
- Dossiers zijn 24/7 online beschikbaar.
- Met de uitgebreide zoekmogelijkheden is het zoeken naar en raadplegen van dossiers erg eenvoudig.
- De digitale dossiers voldoen aan AVG-wetgeving.
- Dossiers worden geïmporteerd in AFAS Profit en zijn direct beschikbaar.
- Begeleiding en ontzorging van het gehele proces; van het ophalen van de papieren dossiers tot het archiveren of vernietigen.