Overslaan en naar de inhoud gaan
Digitaliseren dossiers

Waarom uw documenten scannen?

Digitale dossiers staan online en zijn eenvoudig te raadplegen en te delen.

Waarom uw documenten scannen?

Het scannen van uw documenten maakt het raadplegen en delen van digitale dossiers een stuk eenvoudiger. Daarnaast voldoet u aan de wetgeving.

Digitale dossiers

Papieren personeelsdossiers zijn voor de afdeling HRM een doorn in het oog. En het digitaliseren is een tijdrovende en foutgevoelige klus. Wij helpen u om deze klus te klaren. Zo maakt u snel en eenvoudig een einde aan papieren dossiers.

Koppelen en importeren in AFAS

Werkt u met AFAS? Gescande dossiers importeren we rechtstreeks in Profit van AFAS. Dit bespaart u tijd en maakt documenten erg toegankelijk.

Hoe werkt het digitaliseren van dossiers?

We doorlopen de volgende stappen:

  • U levert een lijst aan met dossiernummers. Wij zorgen voor een reeks barcodes met omschrijving.
  • Wij halen de dossiers bij u op. Na controle krijgen de dossiers een barcode en pakken we ze in.
  • Documenten worden gescand.
  • Digitale documenten worden opgeleverd in een digitaal systeem op uw server.
  • Papieren dossiers worden tijdelijk opgeslagen of vernietigd. Afhankelijk van uw wensen.
  • Archiefstukken kunt u online opzoeken en opvragen.

Waarom aan de slag met digitalisering personeelsdossiers?

  • Dossierkasten worden verruild voor extra ruimte.
  • Documenten zijn online beschikbaar. Hierdoor kunt u dossiers eenvoudig raadplegen. Geen frustratie en tijdverspilling bij uw zoektocht naar het papieren dossier.
  • U kunt de documenten eenvoudig en snel doorzoeken via zoekfuncties. Dit bespaart u tijd.
  • U voldoet aan AVG wetgeving.

Klaar voor de volgende stap?

Bij IJK doen we wat we beloven. Graag gaan we met u in gesprek over het efficiënter en overzichtelijker maken van uw processen. Dit doen we met procesoptimalisatie, HR-analytics, personeelsplanning, salaris en arbeidsvoorwaarden of de gesprekkencyclus. Zo brengen we uw organisatie verder.