Nieuws
Bij een moderne organisatie hoort transparantie. Daarom delen wij het belangrijkste nieuws over IJK.
IJK blijft bloeien, ook in coronatijden
Het waren bijzondere maanden. Eigenlijk nog steeds. Covid-19 legde de hele wereld plat. Het was een heftig voorjaar, voor IJK maar vooral voor onze klanten in de sectoren zorg, onderwijs en overheid. Inmiddels zijn we ruim een half jaar verder, de grootste Corona-piek ligt achter ons. Wij zijn blij dat het IJK pand inmiddels weer geopend is. Eindelijk kunnen we onze collega’s weer zien. Uiteraard wel op een verantwoorde manier. Stiekem zijn we heel erg trots op hoe onze collega’s en IJK als bedrijf (tot nu toe) door de Corona storm zijn gekomen.
Klanttevredenheid
Wat doe je als iedereen vanuit huis werkt? Focus op kerntaken. Voor ons is dat de borging van de kwaliteit en continuïteit van onze dienstverlening. Onze collega’s zorgen er letterlijk voor dat Zorg- Onderwijs en Overheidsorganisaties blijven draaien. Dat was zeker niet eenvoudig. Er is heel, heel hard gewerkt. Soms zelfs te hard. Daarom waren we extra trots dat onze klanten onze dienstverlening waarderen met een 8,3 (onderzoek mei 2020). Natuurlijk doen we ‘gewoon’ wat er van ons verwacht wordt. Maar er is sprake van wederzijdse waardering. En dat voelt goed!
Instroom en kennis
IJK is een jonge en snel groeiende organisatie. Daarom zijn we constant op zoek naar de ideale mix van jong talent en senioriteit. Het inpassen van nieuw talent is natuurlijk geen eenvoudige klus met de Covid-19 beperkingen. Toch hebben we tal van nieuwe collega’s mogen verwelkomen, waaronder een volledige lichting trainees. Extra aandacht wordt besteed aan onboarding om collega’s goed te laten landen. Veel van de nieuwe collega’s nemen deel aan interne leergangen of externe opleidingen. Dat kan gaan over looninrichting, systeemkennis of juist soft-skills. Kennis is onze kracht en alle IJK-els worden in staat gesteld om zich persoonlijk en professioneel te blijven ontwikkelen. Onze leergangen zijn omgebouwd zodat iedereen ook op afstand gewoon door kan groeien. Alleen op die manier binden en boeien we onze collega’s, waardoor we klanten structureel naar een hoger plan kunnen tillen in onze dienstverlening.
Bloei
Raar maar waar. Ook tijdens de Covid-19 periode heeft IJK een forse groei doorgemaakt. Juist in kwetsbare tijden kiezen organisaties in de publieke sector voor continuïteit en kwaliteit in hun kritische processen. Daarnaast zien we bij onze klanten dat er nóg meer focus uitgaat naar het maximaal benutten van de kwaliteiten van het menselijk kapitaal. En daar helpen wij graag bij. Door het ontwikkelen van nieuwe, slimme oplossingen is IJK in staat gebleken om organisaties vooruit te helpen in complexe vraagstukken op het snijvlak van bedrijfsvoering, HR, IT en informatievoorziening. Dat blijven we ook in de toekomst doen. Samen met onze klanten zorgen we ervoor dat de publieke sector zich kan focussen op zaken die écht van belang zijn: goed onderwijs, uitmuntende zorg en tevreden burgers. Wij zijn trots op onze klanten en trots op onze collega’s!